Meer werk »

Uitdaging
Kips heeft lange tijd weinig ge´nvesteerd in communicatie. De doelgroep van Kips vergrijst. Veel mensen zien ´ verschil niet tussen de ene en de andere leverworst. Ze stoppen zo maar wat in hun karretje.

Vraag
Creëer merkvoorkeur door Kips opnieuw te positioneren. Verjong en verbreed Kips. (Meer dan alleen leverworst, meer dan alleen voor bij de borrel).



Loading the player ...


Loading the player ...

Strategie
Kips blijft de gezellige sfeermaker die het altijd al was. Maar wordt nu ook gekoppeld aan een moderne, werkende moeder.

Idee
We blazen het oude merkgevoel van Kips weer nieuw leven in door de grote asset, de jingle, op een verrassende manier te herintroduceren. Daarnaast krijgen alle Kipsproducten een eigentijds, nieuw jasje waarmee we het schap uit knallen.

Loading the player ...

Resultaat
Dat komt nog.






Nieuw • Liedeweg 23  • 2065 AJ Haarlemmerliede • T + 31 (0)6 247 28 124 •