Nieuw is het eerste reclamebureau dat zich specialiseert in vrouwelijke communicatie. En nee, daarmee spreek je niet alleen vrouwen aan.

Vrouwelijke communicatie is namelijk niets anders dan een stevige band met je doelgroep smeden. En dat lukt nou eenmaal beter als een merk zich vrouwelijk opstelt: zich inleeft, begrip toont en ook eens iets aardigs terug doet.

En ja, op dat soort vrouwelijke merken zit de wereld te wachten. Consumenten van nu -vrouwen n mannen dus- zijn namelijk nogal moe van merken die alleen over zichzelf praten en zo hun koopwaar opdringen.

Tel daarbij op dat die consumenten steeds vrouwelijker worden n dat minstens 83% van de aankoopbeslissingen via de vrouw gaat en je begrijpt: het is hoog tijd
voor vrouwelijke communicatie.

Dus bank-, verzekerings-, retail-, auto-, bier-, koekjes-, kleding-, frisdrank-, verzorgings-, computer-, provider-, media-, zuivel-, witgoed-, branche-, elektronica-, beauty-, ja zelfs sigarenmerken van Nederland: het is tijd voor Nieuw!