Aan

Betreft: Hartelijk dank voor uw diensten.

,

Aan de heren directeuren van

Wij van zijn toe aan iets nieuws en zullen niet langer gebruik maken van uw diensten. Wij hebben namelijk gekozen voor Nieuw.

Nieuw is een reclamebureau waar wij veel, héél veel, van verwachten. Vooral omdat Nieuw het eerste en enige reclamebureau is dat zich specialiseert in vrouwelijke communicatie. Hebben jullie nog niet door dat consument van nu niet meer zit te wachten op haantjes-merken die alleen over zichzelf praten? Is het jullie niet opgevallen dat onze hele samenleving vervrouwelijkt? En dat vrouwen bovendien betrokken zijn bij zo’n 83% van alle aankoopbeslissingen? Misschien komt het omdat mannen nogal oververtegenwoordigd zijn binnen jullie bureau... Hoe dan ook: we zijn bijzonder blij dat die slimme tantes van Nieuw deze zakelijke kans wél voor ons hebben zien liggen.

Bij Nieuw zijn ze niet blind voor de vrouwelijke kant van ons merk. Het is geweldig om eindelijk eens goed tegenwicht te krijgen als we van dat spoor dreigen af te wijken. En als we af gaan op het werk dat we van ze gezien hebben, zijn ze ook nog eens stukken creatiever, effectiever en vernieuwender dan jullie. Maar dan zónder zichzelf op een voetstuk te plaatsen.

Het zal jullie dan ook niet verbazen dat wij vanaf heden al onze communicatie uitsluitend en alleen bij Nieuw onderbrengen.

Met vriendelijke groet,